لیست آموزشگاه ها

قوانین و مقررات درج آگهی در سایت بانک اطلاعات آموزشگاه های فارس

*   از تایید هر گونه آگهی با محتوای تکراری و مشابه معذور هستیم، حتی اگر گروه اصلی و یا زیر گروه های آن تفاوت داشته باشد. ارسال آگهی تکراری هم وقت کارشناسان ما را می گیرد و هم حتی در صورت تایید شدن هیچ نفعی برای صاحب آگهی نخواهد داشت چرا که طبق الگوریتم های جدید گوگل، محتوای تکراری مورد جریمه موتور های جستجو قرار می گیرد و رتبه خود را در نتایج جستجو از دست می دهد. * آگهی شما می بایست در یک گروه و زیر گروه مرتبط ثبت گردد * از درج تصاویر آگهی دیگران در آگهی خود خودداری نمایید * بهترین عکس ها برای تبلیغات، عکس از محیط کار و نوع خدمتی که انجام می دهید می باشد ،بخش گالری سایت برای دیده شدن بهتر محیط کاری شما می باشد. * از درج شماره تماس در عنوان آگهی و توضیحات خودداری نمایید . * از درج شماره حساب نیز در متن آگهی خودداری نمایید. * فروش جزوات درسی بدون اجازه از مرجع مربوطه ممنوع می باشد. * هر نوع مسابقه و یا قرعه کشی ممنوع می باشد. * آگهی هایی که شائبه کلاهبرداری در آن مشاهده شود حذف می گردد. * آموزشگاه ها می بایست حتما عکس یا اسکن از مجوز خود را ارسال نمایند.

 در مورد درج آگهی استخدام اطلاعات زیر ضروری است

۱- عنوان شغلی مورد نیاز ۲- نام کامل آموزشگاه استخدام کننده ۳- آدرس دقیق آموزشگاه ۴- شماره تلفن همراه ، ثابت و نام شخص پاسخگو

قابل توجه کارمندان و مدرسان

جهت ثبت رزومه خود در سایت درج اطلاعات زیر ضروری است

۱- نام و نام خانوادگی

۲- درج سابقه کار و  فعالیت های قبلی

۳-مدرک ، رشته تحصیلی ، نوع کار و یا مطالبی که تدریس می فرمایید

نکته:

رعایت کلیه قوانین عمومی و عرف در کشور ( مانند موارد زیر ) جهت تایید آگهی لازم است. 

آگهی نباید موجب توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم ، قومیت ها ، لهجه ها و گویشهای مختلف شود. 

در آگهی یک آموزش و یا خدمت خاص نباید تلویحاً و تصریحا آموزشگاه و یا خدمت مشابه دیگری نفی شود. 

استفاده ابزاری از زن در آگهی ، درج عکس صورت اشخاص و یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی کالا و خدمات که مخاطب آن کودکان نیستند ، مجاز نیست. 

غلط نویسی و غلط گویی مجاز نیست. 

قوانین و شرایط استفاده از سایت 

استفاده شما از سایت فارس آموزش به نشانی  www.farsamozesh.irبه هر شکلی که باشد به معنای پذیرفتن شرایط و قوانین این سایت است که در زیر آمده است .

سایت فارس آموزش تمام تلاش خود را جهت کنترل اطلاعات آگهی ها بکار می برد ولی نمیتواند صحت آگهی ها را تضمین کند و هیچگونه تعهد و مسئولیتی در قبال آگهی ها برعهده نمیگیرد .

استفاده شما از آگهی های درج شده در فارس آموزش با مسئولیت خود شما انجام می شود و سایت فارس آموزش هیچ تعهدی در قبال خسارت مستقیم ، اتفاقی ، تبعی ، غیر مستقیم و کیفری ناشی از دسترسی و استفاده شما از سایت ندارد. 

سایت فارس آموزش هیچگونه قرارداد و یا تعهد نامه ای با آگهی دهندگان منعقد نمیکند آگهی ها می تواند در هر زمان توسط آگهی دهندگان به دفعات تغییر کند و یا به روز رسانی شود، بنابراین سایت فارس آموزش هیچ گونه مسئولیتی در قبال هر نوع آگهی درج شده در سایت نمیپذیرد و صرفا نمایش دهنده مطالب درج شده توسط کاربران میباشد 

هر نوع آگهی، متن، عکس، مشخصات تماس ، پیام و موارد دیگر که به سایت فارس آموزش ارسال می کنید غیر محرمانه و غیر قابل تملّک تلقی شده و فارس آموزش می تواند آنها را باز تولید، افشا، مخابره ،نشر، پخش ، ارسال و یا الصاق کند 

فارس آموزش مختار است هر گونه پیام متن و عکس که از طرف کاربران به سایت ارسال می شود و همینطور حساب کاربری آنها را در هر زمان که ضروری بداند حذف نماید.

مسئولیت هر نوع مطلب و اطلاعاتی که در سایت ها و شبکه های اجتماعی دیگر ثبت شده و به سایت فارس آموزش لینک داده شده است و یا لینک آنها را در آگهی قرار داده اند به عهده گردانندگان آنهاست و سایت فارس آموزش مسئولیتی در قبال آنها ندارد .

قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر ، تفسیر، اجرا و تاثیر این توافق نامه حکم خواهند بود. 

راهنمایی بیشتر 

اگر سوال شما در راهنمایی بالا پاسخ داده نشده است و یا نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با کارشناسان پشتیبانی ما در تماس باشید: 

تلفن تماس : ۰۹۱۷۱۱۶۸۶۴۰

                  071-36665603  

error: Content is protected !!
نیاز به کمک دارید